Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019, ανοιχτή συνέλευση των κατοίκων στη Πλατεία Θυρρείου (Βόνιτσας) με θέμα συζήτησης την επικείμενη εγκατάσταση ανεμογεννητριών στον ορεινό όγκο των Ακαρνανικών (στα όρια της κοινότητας Θυρρείου) και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Θυρρείου κ. Χρήστος Παλούκης, μας ενημερώνει:
Βροντερό ΟΧΙ στη γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 28.6.19 από τους κατοίκους του Θυρρείου στην καταστροφή του βουνού Περγαντί από την κατασκευή ανεμογεννητριών με ότι αυτό συνεπάγεται στο καλύτερο φιλέτο του αρχέγονου βουνού.
Προτάθηκε συντονιστική ομάδα η οποία θα παρακολουθεί τις εξελίξεις αποτελούμενη από 5 άτομα αρχικά, ενώ σε ψήφισμα που ακολούθησε αποφασίσθηκε ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας να κινηθεί με ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της εταιρείας που επιχειρεί στην περιοχή και το άμεσο σταμάτημα οποιασδήποτε εργασίας στη θέση Καπότη..
Η μάχη μόλις άρχισε.........
from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/2NwYkjo
via gqrds





0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου