Από το Blogger.

Αγρίνιο: 29χρονος οδηγούσε με τσιγαριλίκι και χωρίς δίπλωμα

Χειροπέδες σε έναν 29χρονο, πέρασαν σήμερα στο Αγρίνιο, αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης. Σε έλεγχο που του έγινε, διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε χωρίς δίπλωμα, ενώ στο αυτοκίνητό του είχε και ένα αυτοσχέδιο τσιγαριλίκι με χασίς αναμεμειγμένο με καπνό.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του ΚΟΚ και του νόμου περί ναρκωτικών και θα οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Αγρινίου.
 http://sinidisi.gr/


from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/2xnE1u2
via gqrds
Share on Google Plus

About ben

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου