Αμέσως μετά έγινε η συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, το οποίο απαρτίζεται από νέα παιδιά με αγάπη για το τόπου τους και το χωριό τους και είναι οι εξής:
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Πρόεδρος: Δημήτρης Πλευρίτης
Αντιπρόεδρος Α: Δημήτρης Ζαφείρης
Αντιπρόεδρος Β: Λάζαρος Βαλλιάνος
Γενικός Γραμματέας: Γιώργος Π. Καραμπέκιος
Ειδική Γραμματέας: Κωνσταντίνα Σουλτάνη
Οργαν. Γραμματέας: Τιμολέων Ντέμος
Ταμίας: Κώστας Σταμάτης
Δημ. Σχέσεων: Παναγιώτης Σταμάτης
Αθλητ. Εκδηλώσεων: Σπύρος Π. Καραμπέκιος
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ:
Λευτέρης Ζαφείρης, Αποστόλης Κουτσογιάννος
-Να ευχηθούμε στο νέο πρόεδρο και στα παιδιά του Συλλόγου να οδηγήσουν το Σύλλογο ψηλά με νέες δραστηριότητες και επιτυχίες για το καλό του τόπου μας.
from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/2XKE79E
via gqrds



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου