Από το Blogger.

Αφημένα μπάζα και σκουπίδια δίπλα από κάδο απορριμμάτων, κοντά στο ΜΥΤΙΚΑ -ΦΩΤΟ


                 Άσχημη είναι η εικόνα που αντικρίζουν οι επισκέπτες στη διαδρομή από και προς Μύτικα, στο ύψος της Παραλίας Παλιόβαρκας, όπου υπάρχουν μπάζα και σκουπίδια παρατημένα στην άκρη του δρόμου, έξω από τον κάδο
        Όπως μας ανέφερε επισκέπτης η άσχημη εικόνα αυτή υπάρχει εδώ και μέρες. Και μάλλον θα παραμείνει για αρκετές ακόμα αν δεν φροντίσει ο Δήμος Ξηρομέρου να τα απομακρύνει…










from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/2jDrBeh
via gqrds
Share on Google Plus

About ben

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου