Γιόρτασε το γραφικό εκκλησάκι της Παναγίας της Αγριλιώτισσας, που βρίσκεται εντός του π. στρατοπέδου στον Άγριλο στη ΣΤΑΝΟΥ Αμφιλοχίας, όπου σήμερα εψάλη Όρθρος και τελέστηκε πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
Με κατάνυξη πλήθος κόσμου απο την Στάνου, την Κατούνα, την Κωνωπίνα και τα γύρω χωριά, συμμετείχαν και με ευλάβεια έκαναν μια ευχή και άναψαν ένα κερί στη χάρη της.
Χρόνια Πολλά....
from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/2N3y2ni
via gqrds





















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου