Τελέστηκε στις Φυτείες Ξηρομέρου, την παραμονή του Δεκαπενταύγουστου, Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας καθώς και λιτανεία της εικόνας της Θεοτόκου στους δρόμους του Χωριού.
Η εξαίρετη σελίδα "Αναμνήσεις έθιμα Φυτειωτών" γράφει:
Δεύτερη μέρα πολιτιστικών εκδηλώσεων και τελείωσε με την λιτανεία της εικόνας της Παναγίας στις Φυτείες.
-Ένα μπράβο στον Πολιτιστικό Σύλλογο Φυτειών για την συνέχιση των εθίμων.Επίσης ένα μπράβο σε όλα τα μέλη του Συλλόγου χορευτές και μή για την βοήθεια τους.
-Μπράβο και στην Γιώτα Κουτσομπίνα για την λήψη του video.
Nα έχουμε όλοι της ευλογία της Παναγίας....
from ΞηρόμεροNews https://ift.tt/31HMpBH
via gqrds



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου